הסוף לאובדן מזוודות עם השירות החדש של פספורטכארד
החברה המוכרת והידועה פספורטכארד השיקה לפני זמן קצר שירות חדשני ובלעדי ללקוחות החברה אשר טסים למדינות שונות, מטרתו של השירות החדשני הינה לעדכן ברגעי אמת מה מיקומה של המזוודה האבודה של הלקוח ומתי היא עתידה להגיע. מומחים של חברת פספורטכארד מעריכים כי בעקבות שירות זה האחוזים הנוגעים לאיתור מזוודות אבודות יעלו באופן משמעותי.
כתוצאה מהעלייה הדרסטית במספר המזוודות האבודות השייכות לאזרחים ישראלים אשר מטיילים במדינות שונות בעולם, החליטה חברת פספורטכארד להשיק שירות חדשני ובלעדי לקהל הלקוחות שלה, השירות החדשני של פספורטכארד יעניק לכל לקוח את האפשרות לדעת היכן ממוקמת המזוודה שלו בכל זמן נתון.
לצורך הפעלת שירות זה חברת פספורטכארד שואבת מידע מכ-500 חברות תעופה שונות ומ-2,000 נמלי תעופה שונים בכל העולם.
על פי נתונים של חברת פספורטכארד, במהלך השנתיים האחרונות כמות המזוודות האבודות של מטיילים ישראלים הכפילה את עצמה, על חישוב ממוצע שנערך, על כל 78 מזוודות שמגיעות לבעליהן ישנה מזוודה אחת שהולכת לאיבוד.
מכאן ניתן להבין כי כמעט בכל טיסה לוקחים חלק מספר אנשים שהמזוודה שלהם לא תגיע אל היעד אליו הם טסים.
על מנת להילחם בתופעה הבעייתית של מזוודות אבודות במדינות שונות בעולם, פיתחה חברת פספורטכארד את השירות החדשני שלה שמעדכן בכל זמן נתון את לקוחות פספורטכארד בנוגע למיקומה של המזוודה האבודה שלהם ובנוגע לצפי ההגעה של המזוודה.
במקרים בהם המזוודה לא תגיע ליעד שלה תוך חמישה ימים, חברת פספורטכארד תטעין למבוטחים שלה אשר נמצאים במדינה זרה סכום כסף של כ-850 דולרים, זאת בנוסף לסכום הטענה ראשוני העומד על 150 דולרים אותו מקבלים מבוטחי חברת פספורטכארד שמגיעים ליעד שלהם אך אולם ללא המזוודה שלהם. על מנת לקבל את סכומי הכסף אין צורך בהוכחת השווי של תכולת המזוודה.
באופן הזה כיסוי הכבודה של חברת פספורטכארד הופך להיות אחד מן הכיסויים היחידים בעולם אשר מעניק ללקוחות שלו פיצוי כספי עד לגובה של 1,000 דולר במהלך השהות במדינה זרה. ללא כל ספק מדובר על שינוי משמעותי ויעיל בו כיסוי המבוטח מבוסס על פיצויים מובטחים, זאת בשונה מכיסוי המתבסס על שיפוי המבוטח.
על מנת להפעיל את השירות החדשני והמתקדם, הקימה חברת פספורטכארד צוות תמיכה שפועל לאורך כל ימות השבוע ושעות היממה ומספק למבוטחי החברה תמונת מצב עדכנית בנוגע למיקום של המזוודות. בנוסף על כך, צוות התמיכה יעדכן את מבוטחי החברה לפחות פעמיים ביום בנוגע למיקום המזוודה ובנוגע לצפי ההגעה של המזוודה למדינה בה נמצאים המבוטחים.
יתר על כן, מבוטחים שהמזוודה שלהם לא אותרה והוחזרה אליהם יוכלו לקבל החזרים כספיים עד לגובה של 2,500 דולר במידה ויצליחו להוכיח את שווי תכולת המזוודה ולאחר קיזוז פיצויים ששולמו בעקבות העיכוב של המזוודה.